7 серпня відбулось засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій

7.08.2008, 15:35

7 серпня відбулось засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.

Члени комісії розглянули 4 питання порядку денного:

- про стан протипожежного водопостачання в м. Комсомольську;

- про протипожежний стан територій житлового сектору;

- про стан безпеки дорожнього руху на вулицях міста;

- про стан готовності захисних споруд цивільної оборони в місті.

По першому питанню інформував заступник начальника Комсомольського МВ ГУ МНС України в Полтавській області — начальник СДПЧ-21 Ю.А. Стецько. Юрій Аркадійович дав незадовільну оцінку стану протипожежного водопостачання у м. Комсомольську, оперуючи результатами планової перевірки пожежних гідрантів, розташованих на вулицях м. Комсомольська. У ході перевірки, проведеної у травні-червні 2008р., встановлено, що із 148 пожежних гідрантів несправними є 17. Голова міської комісії з ТЕБ та НС

Т.В. Прокопенко запропонувала інформацію Ю.А. Стецька взяти до відома, і визначитись з обсягами фінансування для придбання нових гідрантів при формуванні міського бюджету на 2009р. Комісія підтримала пропозицію Тетяни Василівни.

При обговоренні другого питання порядку денного на комісія визначила кілька проблем:

- питання своєчасного вивезення викошеної трави;

- поводження з твердими побутовими відходами суб'єктів господарювання;

- самовільне перекриття доріг та міжбудинкових проїздів мешканцями міста;

- перекриття доріг та проїздів аврійними службами з метою ремонту технічних мереж, що перешкоджає рухові спеціалізованого транспорту.

Члени комісії по кожному із пунктів цього проблемного питання дійшли згоди. Зокрема, комісія з ТЕБ та НС вирішила:

- зобов'язати ДКП «Озеленення та благоустрою» у строк до 18 серпня вивезти скошену траву із території зеленої зони міста;

- посилити роботу контролюючих органів щодо нагляду за скидами суб'єктами господарювання твердих побутових відходів на контейнерні майданчики, залучивши до перевірок спеціалістів з обласної екологічної інспекції, і активніше карати винних за порушення паравил благоустрою накладенням штрафів (через адміністративну комісію міськвиконкому). Підприємству «Транссервіс-К» до 31 серпня надати список підприємств, що уклали угоди на вивіз та утилізацію побутових відходів;

- СДПЧ-21 спільно із УЖКГ у строк до 1 листопада провести обстеження і визначити місця самовільного перекриття доріг та проїздів мешканцями міста, а також вжити заходів щодо розблокування проїздів там, де це необхідно зробити;

- при виконанні комунальними підприємствами аварійних робіт, пов'язаних із перекриттям шляхів для проїзду автомобілів, обов'язково повідомляти про це служби «01», «02», «03», «04».

Начальник УЖКГ П.Б. Василюк зазначив, що міська влада приділяє багато уваги питанню безпеки дорожнього руху на вулицях міста. Зокрема, протягом І півріччя 2008 року на вулицях Комсомольська втсановлено 12 гасіїв швидкості (т. зв. «лежачих поліцейських»), виконано капітальний ремонт і встановлено бордюрні камені більше як 1 км внутрішньоміських доріг, тривають підготовчі роботи по встановленню 2 світлофорів та 2 -х камер відеоспостереження за станом дорожнього руху і проводиться реконструкція розподільчої смуги по

вул. Леніна.

Комісія вирішила:

- звернутись до Комсомольського віддіділення ДАІ з проханням посилити контроль за учасниками дорожнього руху.

По четвертому питанню доповів Данюк В.А. - провідний спеціаліст сектора ОС та РНС Комсомольського ГУ МНС України в Полтавській області. Зокрема, Василь Антонович зазначив, що із 18 перевірених сховищ визнано готовими -

1 об'єкт, обмежено готових -7, не готових - 9. Основною причиною неготовності сховищ є розукомплектованість обладнання або його несправність, а кошти на ремонт цих об'єктів не виділяються.

Комісія вирішила:

- доручити керівникам підприємств усунути зауваження, викладені в актах перевірки у встановлений термін;

- до кінця 2008р. спланувати проведення ремонтів захисних споруд у 2009 році, забезпечивши їх необхідними коштами.