Конкурс на кращу туристичну символіку

19.01.2011, 14:04

За ініціативою міського відділу культури і туризму, було оголошено конкурс щодо створення туристичної символіки та слогану м. Комсомольська, метою якого є сприяння збільшенню привабливості міста як центру внутрішнього та зовнішнього туризму, популяризації туристичного потенціалу регіону.

Нам приємно зазначити, що першими відгукнулись Помігуєв Ян Олегович, який представив роботу під назвою «Всім хто хоче відпочити ми завжди даруєм літо», Гармаш Богдан Володимирович з роботою «Комсомольськ на Дніпрі – місто свята і краси», в якій показав Комсомольськ як місто тюльпанів, водних розваг та фестивалів. Василенко Наталія Василівна надала декілька робот, в яких вона відобразила два основних символи міста – Свято-Миколаївський собор, адже Святий Миколай є покровителем міста, та вітрильник, а також презентувала м. Комсомольськ як місто молоді, свята і натхнення, місто-мрія. Ці роботи підкреслюють, що наше місто дійсно є привабливим для розвитку туризму, а туристична символіка допоможе створити додатковий позитивний імідж міста.

Тож, враховуючи зацікавленість жителів міста, конкурс буде продовжено до 25 лютого.

Хочу нагадати, що до участі у конкурсі запрошуються усі бажаючі, які нададуть до міського відділу культури і туризму (вул. Миру, 22, приміщення міської бібліотеки для дорослих, телефони для довідок:2-52-07, 6-15-85) або надішлють електронною поштою (kultura@km.pl.ua) проект туристичного логотипу та (або) слогану.

При визначенні переможців членами журі буде враховуватися наступне:

  1. - ескіз туристичного логотипу подається у чорно-білому та кольоровому варіантах, у друкованому та електронному вигляді;
  2. - ескізи можуть бути надані у вигляді оригінальних графічних або шрифтових рішень, або їх поєднання;
  3. - до ескізу повинен додаватися короткий текстовий опис;
  4. - друковані ескізи емблем надаються на аркушах формату А4;
  5. - слоган має бути написаним державною мовою і характеризувати місто, підкреслювати його індивідуальність та сприяти залученню туристів, кількість слів не повинна перебільшувати 5-6;
  6. - туристична емблема та слоган мають бути оригінальними і такими, що запам’ятовуються і якнайкраще презентують туристичні об’єкти, туристичний потенціал м. Комсомольська;
  7. - потрібно передбачити можливість ефективного використання туристичної символіки як на великих банерах, так і на сувенірній продукції (футболки, кепки, канцтовари та ін.);
  8. - загальна кількість робіт, наданих одним заявником, не обмежується;
  9. - обов’язково вказати відомості про автора: прізвище, ім’я та по батькові, вік, адреса, телефон (домашній та мобільний), місце навчання чи місце роботи;
  10. - ескіз представлений лауреатом конкурсу буде використовуватись як загальноміська туристична символіка.

Вік учасників необмежений. Заявниками можуть виступати як фізичні особи, так і юридичні (фірми, підприємства,тощо). Заявка на конкурс є безкоштовною (учасники не сплачують вступних внесків). Роботи, подані для участі в конкурсі, не повертаються.