Національна інформаційна кампанія

21.06.2011, 09:08

Національна інформаційна кампанія проти насильства
між близькими людьми «Залишайся людиною»

alt17 червня в малій залі виконкому відбулася прес-конференція з приводу старту в м. Комсомольську національної інформаційної кампанія проти насильства між близькими людьми «Залишайся людиною». Мета кампанії – фомування в свідомості комсомольчан неприйняття домашнього насильства та ламання стіни мовчання навколо цього явища.

Основна цільова аудиторія інформаційної кампанії – молоді люди віком від15 до 35 років. Адже саме молодь може стати рушієм змін, зробивши явище домашнього насильства неприйнятним для усього суспільства.

Перед початком прес-конференції біля будівлі виконкому Комсомольської міської ради за участю заступника міського голови Ю.М.Мухи, начальника відділу у справах сім’ї та молоді Т.В.Оробченко, координатора проекту «Права жінок та дітей в Україні – комунікаційний компонент» Тетяни Пінської, директора ГО «Центр «РОДІС» Л.Б.Дмитренко, представників ЗМІ відбулося відкриття арт-конструкції «Пам’ятник людяності». Арт-конструкція має вигляд сплетіння рук і символізує єдність українців проти насильства між близькими людьми. Відкриття її стало початком офіційного старту національної інформаційної кампанія проти насильства між близькими людьми «Залишайся людиною».

altОдразу після відкриття арт-конструкції пройшла прес-конференція, в ході якої присутніх було поінформовано про історію кампанії, заходи в рамках кампанії, географію проекту та ін.

Під час проведення кампанії активісти ГО «Центр «РОДІС» на вулицях Комсомольська роздаватимуть спеціальний знак єднання – малинові браслети «Залишайся людиною». Браслети стануть демонстрацією відмови від насильства щодо близьких. Принагідно зазначимо, що ця кампанія проходить вже другий рік поспіль. У 2010році браслетна кампанія була номінована як краща соціальна акція у Міжнародному конкурсі ПРОБА, зібравши більше 500 звітів у ЗМІ.